שיעורי הפילאטיס ברעננה הם הרבה מעבר לסתם שיעורי פילאטיס. הם מותאמים לתושבי רעננה, המוכרת כעיר הפעילה חברתית במגוון תחומים. כיאה לעיר כזו, רעננה שמה דגש על חשיבות הבריאות הפיזית והנפשית. על כן, היא מספקת לתושבה מגוון פעילויות ספורטיביות ובניהן פילאטיס. הנה לכם כל הפרטים על שיעורי הפילאטיס ברעננה.

 

שיעורי פילאטיס ברעננה
שיעורי פילאטיס ברעננה, צילום באדיבות pixabay

 

למה לתרגל פילאטיס ברעננה?

רעננה, "פנינת השרון", הפכה לעיר מובילה באזור השרון בעיקר הודות להיותה צומחת ומתפתחת. היא קשובה לצרכי תושביה ודואגת להעניק להם את מסגרת המחייה המסורה ביותר.

רעננה היא עיר מובילה במגוון תחומים ובניהם, תחום הספורט והבריאות. מדי שנה מתקיים ברחבי העיר "מירוץ רעננה", בו תושבי העיר יוכלו להינות מהפנינג ומפעילות ספורטיבית מהנה.

העיר דוגלת בבריאות תושביה ועל כן דואגת לספק להם מגוון פלטפורמות להגשמה עצמית. תושבי העיר בפרט ותושבי הערים והמושבים הסמוכים, יוכלו להנות ממגוון שיעורי פילאטיס בסגנונות שונים שהעיר מציעה.

 

מאיפה מתחילים?

העיר מציעה מגוון של מדריכים ומורים לפילאטיס בעלי ידע נרחב בתחום. בעזרתם תוכלו לצעוד אל תוך עולם הפילאטיס בבטחה ותקבלו את כל הידע המקצועי שתזדקקו לו.

 

פילאטיס ברעננה – מה באמת עושים?

פילאטיס מכשירים, שיעור פילאטיס על הדשא בפארק רעננה וכ'ו, אלו רק דוגמאות בודדות לאפשרויות שהעיר מציעה בתחום הפילאטיס. ברעננה תוכלו למצוא מגוון מכוני פילאטיס וכן מורים ומדריכים עצמאיים, כך שתוכלו פשוט לבחור באיזה מרחב נוח לכם לתרגל. בעולם הפילאטיס שפע של סגנונות, על כן, כשאתם בתחילת הדרך, היעזרו בידע הנרחב שהעיר מציעה לכם. תוכלו לבדוק ולהתנסות בשיעורי ניסיון ולהחליט לאיזה סגנון ומורה התחברתם.

 

אודות רעננה

רעננה היא עיר באיזור השרון בישראל ושייכת למחוז מרכז.

הוכרזה כעיר בשנת 1982.

רעננה היא סמל לאחדות חברתית.

מתגוררות משפחות צעירות וכן משפחות ותיקות ואף בני הגיל השלישי, אשר מתגוררים בדיור המוגן, "אחוזת בית", אשר ממקומת בעיר.

העיר רעננה מתחדשת ומתפתחת בלי סוף. דואגת למנף את בתי העסק ומקומות הבילוי שבעיר. אחד מסימני ההיכר הבולטים של העיר הוא פארק רעננה. פארק גדול ושופע ירוק, אשר הושקעו בו תקציבים גדולים. בפארק אמפיתיאטרון, אגם יפייפה, בית קפה, שבילי הליכה ואופניים, מגרשי ספורט ופינת חי.

רעננה ידועה בפרויקט מעורר השראה שלקחה על עצמה, אשר נקרא "פארק חברים" . במקום מתקנים המיועדים לילדים בעליי קשיי נגישות. פעילויות רבות המשלבות את כלל האוכלוסיות בחברה מתקיימות במקום.   

 

שיעורי פילאטיס למתחילים בעיר

התחלות חדשות לעיתים יכולות להביא עמן חששות ופחדים. אנשים רבים חוששים להתחיל לתרגל פילאטיס בעקבות הפחד מלא להצליח, לא להיות טובים בתחום וכד'. בשיעורי הפילאטיס השונים שהעיר רעננה מציעה, תוכלו לקפוץ למים בקלילות ובביטחון. עם חמלה וללא לחץ, תוכלו להתנסות בשיעורי הפילאטיס הקיימים בעיר.

 

הרשמה לשיעורי פילאטיס ברעננה

דרך אתר "עושים ספורט", תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם ותוך זמן קצר מורי ומדריכי הפילאטיס הרלוונטיים ברעננה, ייצרו עמכם קשר בנוגע לבקשתכם.

לאחר מכן תוכלו להתחיל לתרגל פילאטיס ברוגע וללא דאגות.

 

 

הרשמה לשיעורי פילאטיס ברעננה