שיעורי יוגה במודיעין נותנים לכם הרבה מעבר לסתם שיעורי יוגה. הם מותאמים לתושבי מודיעין הנודעת כעיר של צעירים ואוהבי ספורט. כאלו המודעים לחשיבות הבריאות והרוחניות.

למה ללמוד שיעורי יוגה במודיעין?

בעיר מודיעין מכבים רעות יש עולים חדשים רבים מספרד וממדינות דרום אמריקאיות כמו ברזיל, פורטוגל, ארגנטינה ופרו.לעיר גם מגיעים תיירים רבים מספרד או כאלו שדוברים ספרדית. המדובר באחת השפות הנפוצות בעולם עם למעלה מארבע מאות מיליון דוברי ספרדית ופורטוגזית ובאחת השפות הרשמיות של האומות המאוחדות.

קל ללמוד שיעור יוגה במודיעין

מדובר באחת השפות שהכי קל ללמוד מה שישרת אותכם גם בטיולים לספרד, גם בעסקים וגם ביצירת חברויות עם דוברי השפה שהיא השלישית מבין השפותה מדוברות בעולם המערבי. דוברי ספרדית נהנים מיתרון משמעותי גם בגישה לתפקידים ועבודות בעקבות ריבוי היהודים דוברי השפה.

יוגה במודיעין- מה באמת עושים?

ככלל, לימוד שפה חדשה אינו משימה פשוטה. נכון, אפשר ללמוד שפות רבות, אך אם שליטתכם בשפה האנגלית היא סבירה, ודאי תשמחו לשמוע על הדמיון הרב הקיים בינה לבין הספרדית – בדקדוק ובאוצר המלים. בנוסף, בניגוד לשפות רבות אחרות, לימוד ספרדית הוא קל, מהיר ואף מהנה יותר למי שכבר שולטים באנגלית בסיסית. יתר על כן, בתוצאות תוכלו להיווכח מהר מאוד משום שכידוע, לא חסרים שידורי כדורגל או טלנובלות, שיסייעו לכם לתרגל את הספרדית החדשה שלכם… קורסים ללימוד ספרדית תוכלו ללמוד ספרדית במגוון בתי ספר לשפות, במסגרת שיעורים קבוצתיים או באופן פרטי. השפה נלמדת בשלוש רמות: מתחילים,בינוניים ומתקדמים. ברוב המקומות תעברו בחינה שתסייע לכם להשתבץ לקורס ברמה המתאימה. ספרדית שפה קלה ללימוד ניתן ללמןד ספרדית הן בזום, הן באופן פרונטאלי והם בטלפון עם שלל מורים המומחים בלימוד ספרדית במודיעין מכבים רעות. מתחילים? אם אתם לא יודעים כלום קחו את הקורס לללימודי ספרדית למתחילים. בקורס תלמדו לדבר ולכתוב בספרדית וכן תבנו לעצמכם אוצר מילים שיאפשר לכם לנהל שיחה בסיסית. יוגה למתחילים במודיעין    

אודות העיר מודיעין

העיר מודיעין מכבים רעות מונה כמאה אלף תושבים. העיר נחשבת לצעירה יחסית, מתגוררות בה משפחות רבות והיא נחשבת אידיאלית לזוגות צעירים וילדים. המרחבים הפתוחים והירוקים בעיר מתאימים במיוחד לשיעורי יוגה תחום המשלב ספורט ורוחניות. העיר מודיעין הוקמה ב1996. העיר מזוהה עם החשמונאים וקרויה על שם העיר מודיעין ששכנה שם לפני אלפי שנים ושם התגוררו מתיתיהו הכהן והחשמונאים.מקור השם מכבים הוא בכינוי שניתן לבניו של מתתיהו, וביניהם יהודה המכבי. בעיר יש כאמור שטחי אימונים רבים לספורט וכן פארקים רבים שהבולטים ביניהם הם:פארק ענבה – הפארק המרכזי בעיר שיש בו אגם מלאכותי. פארק עינב הנמצא באזור התעשייה ופארק השכנות הממוקם בין שכונת ״השבטים״ לרובע רעות.

הרשמה לשיעורי יוגה במודיעין