קרדיט תמונה unlimphotos.com

שרירי רצפת האגן הם שרירים שקצת פחות נהוג לדבר עליהם. לצד שרירים כמו הארבע ראשי, שרירי התאומים ושרירי הבטן, שדווקא מקבלים מקום של כבוד בשיח הציבורי, קיימים עוד כל מיני סוגים של שרירים חשובים בגוף, כשאין ספק ששרירי רצפת האגן הם מהחשובים ביותר מביניהם. השרירים האלו אחראיים על תפקיד מרכזי בחיים שלכם, גם מבלי שאתם מודעים אליו – הם אלו שעוזרים לכם לשלוט בסוגרים, והם אלו שמונעים מצבים של בריחת שתן. לצד זה, ניתן להבחין באחוזים גבוהים ביותר מהאוכלוסיה שאכן מתמודדים עם בריחת שתן, וכאן בדיוק נכנסת לתמונה פיזיותרפיה רצפת אגן. הנה 3 סיבות שבגללן אסור לכן לוותר על פיזיותרפיה רצפת אגן, ויבהירו לכם את החשיבות שלה.

פיזיותרפיה רצפת אגן – להתמודדות ולמניעה

הסיבה הראשונה שבגינה כדאי לכם לבצע טיפולי פיזיותרפיה רצפת אגן קשורה בהתמודדות ובמניעה. פיזיותרפיה רצפת אגן היא בעלת יכולות מצוינות גם להתמודדות עם בריחת שתן קיימת ושרירי רצפת אגן מוחלשים, וגם עם מניעת מצבים של בריחת שתן על ידי חיזוק מראש של אותם השרירים. ברגע שאתם מבצעים טיפולי פיזיותרפיה רצפת אגן אתם דואגים לגוף שלכם לפעול בצורה תקינה, או להחזיר אותו בחזרה לנקודה שבה הוא פעל כמו שצריך הודות לשרירי רצפת אגן מחוזקים.

פיזיותרפיה רצפת אגן – כי זה קל ופשוט היום

בעבר על מנת לבצע טיפולים של פיזיותרפיה רצפת אגן נדרשו מכם לא מעט דברים. כן, הייתם צריכים לבצע מגוון תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן, להקפיד על ביצוע שלהם לפחות אחת ליום, ולפעמים אפילו לעצור את שגרת היום שלכם כדי לבצע אותם.

לעומת זאת, היום מדובר על עניין קל ופשוט. הטכנולוגיה הרפואית המופלאה ייצרה ומייצרת לאורך השנים עוד ועוד פתרונות טכנולוגים שיעזרו לכם לחזק את שרירי רצפת האגן בקלות, כך שהיום כשמדברים על תחום פיזיותרפיה רצפת אגן מדברים על תחום שדורש מכם מינימום, ומוביל אתכם למקסימום.

הסיבה השלישית לטיפולי פיזיותרפיה רצפת אגן – זה פשוט עובד

זה יכול להיות קל וזה יכול להיות פשוט, אבל השאלה היא אם זה עובד – והתשובה היא בהחלט כן! היום בעזרת ה-eChair של חברת MyDoctor אתם יכולים לקבל תוצאות הרבה יותר טובות של פיזיותרפיה רצפת אגן מאשר בעבר. בסדרה של ששה טיפולים בלבד תגיעו לעשרות כיווצי קיגל לחיזוק שרירי רצפת האגן, ומכאן הדרך למניעת בריחת שתן היא קצרה במיוחד. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *