קורס פילאטיס מכשירים היא הזדמנות להגשמת חלום. תמיד חלמת לעבוד בתור מאמנת פילאטיס? עכשיו זה אפשרי יותר מתמיד.  גם את יכולה לעבור קורס פילאטיס מכשירים בצורה מקצועית, יסודית ומעמיקה שתעניק לך את היכולת ללמד ולהדריך מתאמנות אחרות!

אימוני פילאטיס זה שיטת אימונים ותרגולים פיזיים השואבים השראה מעולמות רבים, האבקות, אימוני יוגה ואף מעולם הבלט. באימון פילאטיס מכשירים בשיטת אימונים זו המתעמל מותח את קבוצות השרירים העיקריות שבגופנו בצורה מאוזנת ובטוחה. אימונים אלו נעשים לבד או בקבוצות, והוא נחשב לאחד מאימוני הכושר הפופולריים והאהובים ביותר בכל רחבי העולם.

יתרונות מעולים של אימוני פילאטיס

היתרונות של אימוני פילאטיס הם רבים. לך כמדריכת אימוני פילאטיס ופילאטיס מכשירים יהיו הרבה סיבות למה להתעמל ולהדריך אחרות.  במהלך האימונים הגוף מותח את קבוצות השרירים העיקריות שלנו ובכך עוזר לשפר את הגמישות שלהם. האימונים יכולים לסייע בהעלאת הכוח והטונוס של השרירים ולהביאם למצבם האידאלי, במיוחד באזורי הבטן, גב תחתון, ירכיים וישבן. אלו מהווים את שרירי הליבה של הגוף האחראיים על יציבה בריאה וחזקה. השיפור של הכוח שלכן יבוא לידי ביטוי בשני צדי הגוף בצורה שווה ומאוזנת. תרגישו שליטה משופרת באזור הגב והגפיים, ייצוב טוב יותר של עמוד השדרה, קואורדינציה ושיווי משקל ועוד.

קורס פילאטיס מכשירים
קורס פילאטיס מכשירים

פילאטיס כחלק מתוכנית שיקום ושיפור הבריאות

גם אנשים הסובלים ממצבים רפואיים מסוימים עשויים למצוא יתרונות מעולים באימוני פילאטיס מכשירים. את כמדריכת פילאטיס תוכלי לסייע לרבים לשפר את איכות החיים שלהם. האימונים יכולים לסייע רבות בשיקום של אנשים שעברו תאונות דרכים. למנוע פציעות הקשורות לחוסר איזון של השרירים התומכים והמייצבים הנובע ממחלה או פציעה חמורה. פילאטיס מכשירים היא שיטת שיקום בטוחה ויעילה ביותר של פציעות מפרקים ועמוד שדרה.

פילאטיס עוזר בהיבטים גופניים ונפשיים כאחד

גם אנשים שיש להם בעיות וסקולריות וסיבולת נמוכה כתוצאה ממצב רפואי רעוע יכולים להנות מאימוני פילאטיס.  הם יכולים להפיק מהם יתרונות שעוזרים בשיקום. שכן האימונים מסייעים להגברת תפוקת פעילות הריאה ומחזור הדם באמצעות נשימה עמוקה. במהלך האימון יש דרישה להפעלת הצד הנפשי של האדם דרך אימוני מדיטציה ותודעה גבוהה. כך שגם תתרגלו יכולות ריכוז משופרות, הגברת המודעות הבריאה והנכונה כלפי הגוף שלנו, ניהול נכון של מתח והרפיה ועוד. אין ספק שפילאטיס ופילאטיס מכשירים יכולים לסייע במגוון רחב של אלמנטים בריאותיים.

אימון פילאטיס כדרך חיים

קורס פילאטיס מכשירים יכול להעניק לך הזדמנות נהדרת לעבוד ולהנות בסביבה מהנה ביותר. תוכלי גם להנות וגם להרוויח מזה מכל היבט אפשרי – גם בהיבטים של בריאות הגוף, בריאות הנפש וגם כמקור פרנסה אטרקטיבי ונחשק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *