קרדיט תמונה FREEPIK

אנשים שעוברים הליך של שיקום שיער לעיתים עלולים לטעות, מה מותר ומה אסור לי לעשות במהלך תהליך השיקום לשיער שלי? האם מותר לי לצבוע את השיער או לבצע החלקת שיער בשלב זה בחיים שלי? התשובות לשאלות האלו מורכבות, אך בזכות חברת אטרקטיבו, הן הופכות להיות זמינות ונוחות, עבור קהל הלקוחות הישראלי. המוצרים של אטרקטיבו עושים שימוש במדע העדכני ביותר, בחומרים טבעיים בלבד שאינם עברו ניסויים בבעלי חיים. על מנת להבטיח החלקת שיער גם עבור אנשים שהשיער שלהם צריך לעבור שיקום.

החלקת שיער

החלקת שיער היא טכניקת עיצוב שיער בשימוש מאז שנות ה-90 של המאה ה-20 הכוללת השטחה והחלקה של שיער על מנת להקנות לו מראה חלק, יעיל ומלוטש. מדובר בטרנד שהפך לפופולארי מאוד במהלך שנות ה-50 בקרב גברים ונשים מכל הגזעים. התהליך להחלקת שיער נעשה באמצעות מגהץ שיער או מסרק חם, חומרים כימיים, החלקת שיער יפנית, החלקת שיער ברזילאית, או עיצוב באמצעות רולר/מייבש שיער. בנוסף, ישנם כמה סוגי שמפו, מרככים וג'לים לשיער, שיכולים לעזור להפוך את השיער לחלק באופן זמני. התהליך מכונה לעתים קרובות "ריבונד" בכמה מדינות מדרום מזרח אסיה (למשל אינדונזיה, סינגפור, מלזיה והפיליפינים). אם מבצעים את החלקת השיער לעתים קרובות, מגהצים שטוחים וכימיקלים יכולים להזיק לשיער. יישור יתר מביא לעיתים קרובות לקצוות מפוצלים. עם זאת, תרסיסים מגני חום יכולים להפחית את הנזק. על כן במיוחד אם השיער שלכם זקוק לשיקום מומלץ להשתמש במוצרים, לצד חומר משקם לשיער, שישמרו על תהליך שיקום השיער שלכם ובו זמנית יחליקו את השיער שלכם.

המוצרים של אטרטיבו להחלקת שיער

חברת אטרקטיבו פיתחה בהצלחה מספר מוצרים למספרה ולאנשים פרטיים, שמעוניינים להחליק את שיערם, שעובר או צריך לעבור שיקום שיער. כל המוצרים של אטרקטיבו כוללים פורמולות ייחודיות, טבעיות. פורמולות שנשענות על הכוח והידע של הטבע, ורותמות את מיטב ההבנה, היכולת והצמחים לשיקום שיער ולהחלקת שיער שצריך שיקום.
המוצרים של חברת אטרקטיבו להחלקות שיער לשיער שצריך שיקום כוללים:
– החלקת שיער אורגנית- החלקת שיער באמצעות חומרים אורגניים בלבד, שעוזרים להחליק גם את השיער שצריך הכי הרבה שיקום.
– החלקת שיער מינראלית- החלקת שיער הנשענת על הסגולות של מינרלים שונים, שפועלים ביחד עם מערכות הגוף השונות, וזקיקי ושורשי השיער שלנו, על מנת לספק זיער חלק ובריא.
– החלקת שיער לשיער בלונדיני- החלקת שיער בפורמולה ייחודית, שעושה שימוש בשמנים, חומצות אמינו ושאר חומרים אורגניים. מספקת את המענה הדרוש לשיער בלונדיני שזקוק לשיקום.
– החלקת קרטין- החלקת שיער באמצעות קרטין שהינו חומר שומני שקיים בשורשי השערות שלנו. החלקה זאת מתאימה לאנשים שעוברים שיקום מאסיבי לשיער וכמו גם לשיער מתולתל.
חברת אטרקטיבו פועלת בליווי כל האישורים וההיתרים, כולל החלקת שיער באישור משרד הבריאות, שעובר את הבחינות הקשות ביותר למוצרי שיער וטיפוח בישראל.

מוצרים שאינם נוסו על בעלי חיים

כל המוצרים של חברת אטרקטיבו למספרה ולאנשים פרטיים, אינם עברו ניסויים בבעלי חיים. באטרקטיבו אנו מאמינים בהרמוניה עם הטבע, הרמוניה שיודעת להשתמש בכל הסגולות של חומרים טבעיים, ואינה פוגעת בסביבה או בבעלי החיים. כאשר בוחרים במוצרים לשיקום השיער של אטרקטיבו, אתם בעצם בוחרים בחברה מוסרית, שדוגלת בשימוש בחומרים טבעיים בלבד, וללא ניסויים אכזריים בבעלי החיים המסכנים. בחירה במוצרים למספרה של אטרקטיבו, מסמנת ללקוחות שלכם שגם לכם אכפת מבעלי החיים ושגם אתם נוקטים פעולות על מנת לצמצם את הפגיע בהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *