בעוד ששירות ממנעולן באשדוד יכול לפתוח את המנעול מבלי לפגוע בו, רוב שירותי המנעולנים משתמשים בשיטות לא הרסניות כדי לפתוח את הדלת ולהיכנס לאובייקט כדי להבטיח כי המנעול ולא הדלת ניזוקו. הידוק המפתח הלא נכון לתוך המנעול תנועות חוזרות של המנעול לפתיחת הדלת עלולות לפגוע במנגנון הפנימי ולגרום למפתח להיתקע או להסתבך.

אם מפתח הבית שלך נגנב

אחת ההוראות הראשונות שלך היא להחליף את המנעול על הדלת שלך כך שאף אחד לא יקבל גישה לבית שלך. שירות מנעולן הוא כלי חיוני לפתיחת המנעול מבלי לפגוע בדלת. עם זאת, אם ננעלת מחוץ לביתך ומישהו לא קיבל גישה לחדר אחר, חשוב שתדע את הדרך הנכונה לפרוץ את המנעול.
למידע מורחב בתחום של איך מנעולן פורץ דלתות ניתן להעיף מבט ב- eyalock.co.il

נעילת המפתח במכונית בבית יכולה להפוך טיול יום להרפתקת לילה בלתי נשכחת

שכחת מפתחות ונעילת עצמך מחוץ לבית או מהמכונית יכולה לקרות לכל אחד. החוויה הכי מתסכלת היא ללכת לדלת הכניסה ולהבין שנעילת הידית והשארת את המפתחות על דלפק הקבלה.

אם אף אחת מהטכניקות הללו לא פועלת לפתיחת המנעול שלך

ייתכן שתצטרך עדיין להתקשר לשירות מפתח. שירות מנעולן באשדוד יכול לסייע לכם במפתחות, מנעולים ודלתות מנעולים בבית, בדירה או במשרד, אך רק אם הוא משמש את שירותי המפתח שאושרו על ידי איגוד המנעולנים המאסטר (MLA). הם יכולים לעזור לפתוח ולפתוח דלתות מבלי לפגוע במנעול הדלת שלך, וניתן להשתמש בהם בצורה לא הרסנית.

לדוגמה

אם המפתח שלך נועל או שובר את המנעול, שירות מנעולנים מוסמכים באשדוד יכול להסיר אותו מהמנעול בעזרת כלים וטכניקות שונות כדי לפגוע ולפתוח את המנעול כך שתוכל לחתוך מפתח חדש המתאים למנעול. אם צריך לבחור את המנעול, ייתכן שנעלית את עצמך בחוץ ואיבדת את המפתח הדרוש לפתיחת הדלת. שירות מפתחות ינסה לבחור את המנעול שיפתח אותו מבלי לגרום נזק, כך שתוכל להמשיך להשתמש במפתח גם אם אתה ננעל מחוץ לבניין.

ברגע שנפתחת הדלת

שירות המנעולן מוצא את המפתח הנכון ריק למנעול או מכין מפתח ביד. ברגע שהדלת נפתחת, הם חותכים מפתח חדש, גם ביד, כך שיתאים למנעול שלך. מנעולי מכוניות מיומנים בפתיחת דלתות עם מפתחות שבורים, אך עליך לנעול את המפתח בפנים.

מנעולן

הוא מומחה בפריצה או ייצור מנעולים לבית או ברכב שלך. הם נושאים איתם סט כלים מיוחד, כולל מנעולים, מברגים ומקדחים, בהם הם משתמשים בהתאם לסוג המנעול התואם לדלת העץ או המורכבת. למנעולים לרכב יש גם כלים כגון מנתחי מפתחות המאפשרים לך ליצור עותק של מנעול הדלת שלך עם מפתח פיזי והכלים הנכונים לחילוץ לשבירת מפתח מבלי לפגוע בו.

ישנן מספר דרכים לפתיחת דלת נעולה לרכב

קולב תיל על המנעול, פקק דלת בסגנון ישן על המכונית או כפתור חלק לשימוש בטכנולוגיית האנגרים. במכוניות אחרות יש פתחי דלתות אלקטרוניים שיכולים לעזור, אך מפתחות דיגיטליים אינם מאפשרים לנעול את המכונית ללא מפתח. אתה יכול גם להשתמש בכלי מתכת דק או בקולב כדי לפתוח את הדלת.

כאשר מנעול הדלת שלך מקולקל או ניזוק

שירות מנעולן מהעיר אשדוד יכול לפתוח את הדלת ולייעץ לך כיצד להחליף את המנעול השבור ובמידת הצורך לשדרג את המנעול. הם גם ייעצו לך לגבי מנעולים באיכות גבוהה יותר ודרכים אחרות לשמור על הבית שלך בטוח. למידע נוסף על מנעולים שבורים והאם אתה יכול לתקן אותם בעצמך או להזדקק לעזרה מקצועית, צור קשר עם Great Lockshop בטלפון או מלא את בקשת ההערכה המקוונת שלנו בחינם.

מנעולנים פועלים לניצול מבנים מכניים ופגמים במנעולים

היבט מרכזי בפונקציית שירות מנעולן מקצועי  באשדוד הוא שהם מאומנים להשתמש בשיטות לא הרסניות שמטרתן לפתוח מנעולים ודלתות בעזרת טקטיקות מוכחות ומיומנות ולעולם לא חלות על שברי זכוכית או רכיבים אחרים. להלן מבט על כמה מהמצבים הנפוצים ביותר בהם מנעולים ניזוקים או נשברים, כמו גם שיקולים לתקן אותם.

מנעולן עובד במסירות ובריכוז מוחלט ונשען על יכולתו לפלס את דרכו במנגנון להשיג את הצלחתו הגדולה ביותר כאשר

הוא מנסה לפתוח את הדלת, לטפל במצב הסגירה ולפתוח את המראה המסורתי. הוא משתמש בכישוריו ובידע שלו שפיתח במהלך השנים כדי לפתוח סוגים שונים של דלתות ומנעולים במגוון כלים וטכניקות. מנעולן מפתח את כישוריו על ידי תרגול פתיחת מנעולים ומפתחות בכלים שונים בהם הוא מאומן.

שירות מנעולן מקצועי

 

הוא שירות מפתח המסוגל לספק מגוון רחב של שירותים, החל מפתיחת המנעול באמצעות מפתח ועד להטמעת מערכת מפתח אב אבטחה גבוהה ועד להתקנת מנעול מאובטח בדלת החיצונית, והוא שלך קו ההגנה הראשון בכל הנוגע להציע לך את העצות והפתרונות הטובים ביותר לצרכי האבטחה הספציפיים שלך. חשוב לדעת את העלויות של שירותי מפתח אחרים לרכב שלך במקרה של נעילה, כגון עלות נעילה מחדש של מנעול לדלת לרכב, החלפת מנעול או נעילה מחדש של המכונית שלך. מנעולנים מקצועיים צריכים לספק חבילה הוליסטית הכוללת לא רק פתיחת דלתות אלא גם מענה לסגירות, התקנת מנעולים על דלתות וחלונות, תיקון או הידוק מנעולים על דלתות או חלונות, החלפת מפתחות, חיתוך מפתחות, מנעולי מאסטר מפתחות, שדרוג למנעולים דיגיטליים. ומתן שירותי אבטחה ואבטחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *