הטכניקה הקלאסית של FUT (השתלת יחידות פוליקולריות) היא הפשטת העור, הסרת השתל וה- FU (Extract Graft) מהקרקפת וקציר. בשיטת DHI, מושתלים זקיקי שיער לאחר ההסרה, ואילו בטכניקת FU, ההשתלה מתחילה בהסרת השתל. יש דימום מועט או ללא דימום ב- DHI, בעוד שיש דימום כלשהו ב- FU.

ההליך מעביר את זקיקי השיער הבריאים לצוואר ומעביר אותם לאזור הראש הדק והקרח. השיער מושתל אז לאזור הטיפול באמצעות שתל חד פעמי. לאחר 15 יום עד חודש לאחר ההשתלה, השיער מתחיל להירגע ומשאיר את השתלת הזקיק שלמה.

שיטת DHI משתמשת בכלי השתלת שיער מיוחד בשם עט השתלת צ'וי

גזירת שיער במהלך הליך DHI אינה מצריכה הרדמה או הכנה, וחיתוך שיער הוא אופציונלי. חלק מהנשים יכולות להיות מופרעות על ידי גילוח השיער שלהן, ולכן אנו ממליצים ללקוחותינו לבצע את שיטת השתלת השיער Dhi לפני הגילוח.

המאפיין החשוב ביותר המבדיל בין שיטת DHI לבין טכניקות השתלת שיער אחרות

הוא השימוש במכשיר רפואי מיוחד הנקרא Choi Implanter (Choi Pen). DHI הוא הליך השתלת שיער בו מוציאים זקיקי שיער מאזור התורם והזקיקים מושתלים לאתר הנמען באמצעות מיקרומוטור עם מכשיר חלול דמוי מחט, כך שניתן יהיה להשתיל את זקיק השיער באופן אישי לאתר. כלי להשתלת שיער מיוחד בשם Choi Implant Pen הוא כלי רפואי המשמש להשתלת זקיקי שיער בקרקפת לאחר עקירת זקיקי השיער באתר התורם.

אחד ההבדלים העיקריים בטכניקה זו

הוא שברגע שחולצים זקיקי השיער מאזור התורם הם מוחדרים ישירות לאזור הקולטן. זקיק השיער ממוקם בכיוון ספציפי, זווית ועומק כדי להשיג תוצאות טבעיות של 100% ותחולתיות מקסימאלית עם מכשיר ה- DHI המוגן בפטנט. מחט מיני בשם Choi Pen משמשת להשתלת זקיקי שיער בודדים בקרקפת.

זה ניתן

כדי לאפשר לרופא לשלוט בזווית, בכיוון ובעומק השיער המושתל. עט הצ'וי (עט צ'י משתיל) הוא כלי מיוחד המשמש להשתלת זקיקי שיער בקרקפת באזור הקירח בראש במהלך השתלת שיער ב- DHI. יחידת ההשתלה הזקיקית (FUT) היא רצועת השיער הליניארית שהוסרה מאזור התורם בקרקפת והושתלה לתוך FUT.

ההבדל העיקרי בין DHI ל- FUEL הוא האופן שבו מושתלת ההשתלה באזור הנמען. DHI לא יוצר ערוץ להשתלה. בשיטה זו משתמשים בכלי שנקרא DHI Pen, שאינו דורש ערוץ פתוח.

השתלת שיער ישירה

היא הליך לאנשים הסובלים מנשירת שיער על מנת להחזיר שיער יפה למראה. ניסינו שינוי המכונה השתלת שיער ישירה מטכנולוגיית עקירת הזקיקים הקיימת, בה מושתלים יחידות זקיק (שתלים) לאחר הקציר. באזור מטע הצ'וי נפתחות התעלות ושורשי השיער מונחים בתעלה לאחר סיום תהליך המטע.

ההתקדמות המדעית והטכנולוגית בהליכי שחזור השיער השתפרו בעשורים האחרונים והגיעו למצב בו ניתן כיום לבצע השתלות שיער באמצעות עט השתלת צ'וי עם כל מאפיין שיער ומספר השתלות מתאים

במרפאה, ד"ר פריצקי מבצע את שיטת השתלת שיער DHI להשגת תוצאות טבעיות, מוצלחות ואסתטיות. חולים יכולים לבחור בשיטת השתלת DHI אם הם רוצים להגיע לאותן תוצאות עקביות, יעילות, צפויות ובטוחות למראה כמו חולים אסייתיים.

ההיסטוריה של השתלת שיער נמשכת שנים רבות ושיטות חדשות פותחו על בסיס מחקרים ניסיוניים כמו DHI (השתלת שיער על ידי השתלת שיער ישירה)

ההבדל החשוב ביותר בין DHI ל- FUED (שיטת השתלת שיער) הוא פתיחת התעלה. בשנת 2010 מחקר השתלת שיער הוביל להתפתחות של DHI, וכיום הוא מתבצע כטכניקה שגורמת למטופלים לקוות וציפיות להתגשם.

להב הספיר גורם לצלקות פחות ונראה טבעי יותר מלהב הפלדה המשמש בשיטת Fue. השימוש בהשתלת שיער צ'י שתל עט הוא תהליך הדורש התנסות ומקצועיות של רופא מנוסה בכדי לבצע אותו בהצלחה.

בשיטת ספיר פי, אזור התורם חייב להיות מתאים למספר ההשתלות המרבי. אדם עשוי להזדקק ליותר מ -2,000 השתלות לצורך השתלת DHI ולא אמור לבצע ניתוח אחד בלבד.

בימים הראשונים אנשים לא היו מודעים לאיך יראה טיפול כזה בגלל חוסר מידע. ללא קוטר וישר תקין, זקיקים יכולים לחוות השפעות כיפוף שעלולות להוביל למיקום שגוי של השתל ולטראומה מוגזמת של הזקיקים.

על מנת לקרוא מידע בנושא של השתלת שיער בשיטת dhi מומלץ לגשת לאתר dhihairtransplant.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *